S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Tel.: +420 777 331 536    Otevírací doba: 9:00 - 15:00

KONTAKTY

LH masiv - Ladislav Hubáček
Bukovka 61
Lázně Bohdaneč
tel: +420 777 331 536
info(a)lhmasiv.cz

NOVINKY

arr3NOVINKY V SORTIMENTU8.3. 2024 Zahradní set Frankfurt - naše nová řada, nyní za zaváděcí akční cenu.  Sestavy...

ZBOŽÍ V AKCI

Zahradní nábytek z masivu Vídeň II- barvená, stůl a 2x lavice, 2x židle

F11STV03

běžná cena 18 750 Kč
naše cena 17 990 Kč
skladem
akce
doprava zdarma

Nábytek z masivu - zahradní nábytek z masivu - barvená, stůl a 2x lavice

F11NA02

běžná cena 11 490 Kč
naše cena 10 990 Kč
skladem
akce
doprava zdarma

Dřevěný zahradní nábytek sestava Rainbach přírodní 47 mm; 1 x stůl; 2 x lavice; 1 x židle

F11ST5Z

běžná cena 20 490 Kč
naše cena 19 690 Kč
skladem
akce
doprava zdarma

OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetového obchodě www.lhmasiv.cz a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. 

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.lhmasiv.cz je: 

Ing. Ladislav Hubáček
Bukovka 61
533 41 Lázně Bohdaneč 
IČO: 74851551,

DIČ: CZ7609165322 (jsme plátci DPH)

Zapsáno v Živnostenském rejstříku Magistrátu města Pardubic, číslo jednací: ŽU/09/3137/Gru/1005754/4, Identifikační číslo: 74851551.

Kontaktní informace:

telefon: +420 777 331 536
email: info@lhmasiv.cz

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkymi a že s nimi souhlasí. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.


Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01. 05. 2016. 


Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, který při objednávce zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen spotřebitel) se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen obchodní podmínky), a dále příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Dojde-li k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu www.lhmasiv.cz mezi prodávajícím a kupujícím - jinou právnickou nebo fyzickou osobou, která v té souvislosti jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen kupující - podnikatel), neřídí se jejich vzájemné vztahy zákonem zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. V tomto případě se kupující nepovažuje za spotřebitele a nemá tak ani právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu podle článku IX. Odstavec 9.1 těchto obchodních podmínek. 



1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy


Je-li kupujícím spotřebitel, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím (spotřebitelem) a přijetím objednávky dodavatelem. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s platným obchodním řádem a reklamačním řádem a že s ním souhlasí. 
Údaje uvedené kupujícím musí být pravdivé a přesné.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo ve formuláři objednávky 
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v elektronického obchodu www.lhmasiv.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tyto údaje smí použít prodávající pouze v rámci platných předpisů pro zajištění administrativy a účetnictví firmy.
Přijetí a odeslání objednávky je zákazníkovi ihned potvrzeno informativním mailem na zadaný mail, na vznik smlouvy toto potvrzení ale nemá vliv.

Není-li kupujícím spotřebitel, je odeslaná objednávka zboží návrhem kupní smlouvy, samotná kupní smlouva je uzavřena přijetím objednávky prodávajícím.


Ceny a Slevy - Veškeré zobrazené ceny včetně akčních jsou platné a jsou konečné a jsou uvedeny včetně DPH. 



2. Dodání zboží

Objednané zboží je expedováno zpravidla do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud je skladem. Pokud zboží není skladem, nebo některá z položek není skladem, termín dodání je obvykle dán dostupností zboží té položky u které je dostupnost uvedena nejdelší, a která je vždy uvedena u každého zboží.

V období duben - srpen může dojít k prodloužení dodacích lhůt vlivem sezony. Každý zákazník je informován telefonicky nebo e-mailem těsně před termínem doručení o termínu doručení. Pokud objednané zboží nejsme schopni dodat dle uvedené dostupnosti zboží, kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo e-mailem, navrhneme a doluvíme další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty nebo odstoupení od smlouvy. V některých případech dodáváme zboží partnerským allifateprogramem, tedy zboží si u nás objednáte, ale po vzájemné individuální dohodě Vám jej dodá náš partner.


1.1. Balíková a paletová doprava Česká Republiky - V pracovních dnech doručuje do 48 hodin od expedice. Na veškerý sortiment je doprava po ČR ZDARMA

Expresní balíkovou nebo paletovou dopravu obdržíte zásilku taktéž do 48 hodin od expedice. Na vaši dodací adresu přijede dodávka a řidič vám balíček předá. Pokud si necháte balíček doručovat na soukromou adresu, bude vás řidič dopoledne kontaktovat telefonicky a domluví s vámi přibližnou hodinu doručení.

1.2. Balíková a paletová doprava SLovensko - V pracovních dnech doručuje do 3 dnů od expedice. Cena dopravného na Slovensko se stanovuje individuálně dle váhy zboží.


UPOZORNĚNÍ:

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je vhodné toto rozbalit a zkontrolovat. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Usnadíte nám případnou reklamaci na rozbité zboží dopravcem.
V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol a neprodleně (nejdéle do 2 pracovních dnů) nás informujte nejlépe na adrese info@lhmasiv.cz, nebo nana telefonním čísle: tel.: 777 331 536
V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, zašlete nám zboží s reklamačním dopisem zpět.


3. Platební podmínky

Všechny uvedené ceny jsou platné do doby vystavení nové cenové nabídky. Zboží je dodáno za platnou cenu v okamžiku vytvoření - odeslání objednávky. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH. Pokud je hmotným předmětem kupní smlouvy zboží, které je zatíženo PHE (poplatkem za historické elektrozařízení dle zák. o odpadech) je spotřebiteli tento poplatek zřetelně sdělen a to takovým způsobem, který nevzbuzuje zdání, že cena za zboží je nižší, než jaká je ve skutečnosti. U objednávek v hodnotě nad 15 000,- Kč s DPH může být po zákazníkovi požadována záloha na zboží, případně platba předem.



4. Způsoby plateb

Platba převodem - Zboží lze zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet v MBance. Po dokončení objednávky Vám zobrazíme podklady pro provedení platby (číslo účtu, částku a variabilní symbol - číslo vaší objednávky ). Zboží Vám bude expedováno po připsání platby na náš účet. Zboží je rezervováno po dobu 7 dní od odeslání objednávky. 

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z vlastních důvodů (například není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.



5. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího - spotřebitele

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu www.lhmasiv.cz i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů ode dne faktického převzetí dodávaného zboží. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží. Pokud je vrácené zboží poškozeno, bude uplatněna na spotřebiteli prokazatelná náhrada vzniklé škody a spotřebiteli bude vrácena kupní cena snížená o vzniklou náhradu.

V případě odstoupení spotřebitele od smlouvy budou spotřebiteli vráceny všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží spotřebiteli. Jestli - že spotřebitel zvolí jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, které nabízí prodávající, bude vrácena částka ve výší odpovídající nejlevnějšímů nabízenému způsobu dodání zboží prodávajícím

 

V případě vracení zboží postupujte nejlépe:
Odešlete dopis (nejlépe emailem) na zákaznické centrum info@lhmasiv.cz s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) do 14ti dnů od převzetí plnění a požaduji vrácení uhrazené částky na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis. Odešlete prosím nejlépe mailem na info@lhmasiv.cz a následně dopis přibalte ke zboží. Projev vůle o odstoupení od smlouvy dle výše uvedeného paragrafu občanského zákoníku lze provést i jinou formou, než byla zde uvedena. Z takového projevu vůle musí být ale zřejmé, jaké právo spotřebitel uplatňuje a musí být tento projev vůle doručen prodávajícímu v zákonné 14ti denní lhůtě od převzetí plnění.
zboží doručte na adresu : Ladislav Hubáček; Bukovka 61; 533 41 Lázně Bohdaneč.
Zboží, které budete odesílat zpět na naši adresu, vracejte (nejlépe) v původním obalu a s dokladem o koupi (popř.kopií). Neposílejte zboží na dobírku a doporučujeme Vám zboží pojistit. 
Při splnění všech výše uvedených podmínek Vám peníze za zaplacené částky budou vráceny  v hotovosti nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů od fyzickém obdržení zboží, nebo od prokázání, že zboží bylo odesláno.


V případě nesplnění zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy, tedy takové odstoupení od smlouvy, které nebude prodávajícímu doručeno nejpozději 14. den od převzetí plnění nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. 


Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, (např. výroba atypického nábytku na zakázku, nábytku s nátěrem na zakázku),
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno.
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal
  • na dodávku novin, periodik a časopisů
  • spočívajících ve hře nebo loterii

6. Poškození zboží přepravou

Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, kontaktujte nás nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky, nejlépe emailem na: info@lhmasiv.cz, nebo na telefonním čísle +421 777 331 536.  Obalový materiál nevyhazujte! V opačném případě nebude možno u přepravce reklamaci uplatnit.

 

7. Odpovědnost za vady zboží - záruka

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že dodané zboží při převzetí nemá vady, že zboží má vlastnosti, které jsou uvedeny v popisu zboží, že zboží vyhovuje právním předpisům.
Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím. 


Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží. Tím nejsou nijak dotčena jeho práva plynoucí z odpovědnosti za vady.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží. Projeví - li se vada do 6 měsíců od převzetí, považuje se, že věc byla vadné již při převzetí.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě.  

Spotřebitel při uplatnění záruky má: 
jde-li o vadu odstranitelnou
právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy 
jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží 
právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží. 
právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy 

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.




8. Reklamace

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. 
V případě potíží může kupující uplatnit právo na opravu u autorizovaných středisek určených provádět záruční opravy. 


Na zboží se vztahuje zákonná a případně smluvní záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručním listu. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží. V případě vady, na kterou se vztahuje záruka, kupující přednostně uplatňuje zajištění opravy přímo u nejbližšího autorizovaného střediska provádějícího záruční opravy daného výrobku. Tím není vyloučeno, aby reklamaci uplatnil i u prodávajícího. 

Reklamace zboží - se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus nebo vrácena již zaplacená částka zpět. 

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. 

Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. 

9. Registrace kupujícího

9.1 Kupující má možnost vytvořit si na webových stránkách internetového obchodu www.lhmasiv.cz svůj vlastní zákaznický účet, a to prostřednictvím své registrace.


9.2 Registrace kupujícího se provádí přímo prostřednictvím webových stránek www.lhmasiv.cz. V rámci registrace vyplní kupující nezbytné osobní údaje, které budou bezpečně uchovány v elektronické databázi internetového obchodu www.lhmasiv.cz, a které již při následném přihlašování a provádění objednávek pod svým zákaznickým jménem a heslem nebude kupující nucen vyplňovat. Tyto údaje budou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, hlavně se zákunem 101/2000 Sb., zákon o ochrabě osobních údajů


9.3 Kupující je oprávněn svou registraci kdykoli zrušit, a to opět prostřednictvím webových stránek internetového obchoduvwww.lhmasiv.cz nebo telefonicky. Zrušení registrace bude kupujícímu potvrzeno prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.

 

10. Odstoupení od kupní smlouvy za strany provozovatele

Provozovatel si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy. Toto případné odstoupení bude zasláno zákazníkovi písemně, nebo prostřednictvím elektronické pošty

 

11. Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce: http://www.coi.cz/.   Spotřebitelské spory je možno také řešit on-line. V tomto případě lze využít platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NTQ1OWQ